En hemsk berättelse

Hej bloggis!
Nu ska jag berätta om en sann berättelse!

Victor var en liten men stark kille som kämpade för att få leva. Victor hade tumörer i hela kroppen. Varför? Ingen vet. Hjälp till och stoppa barncancer! Skänk en slant till Victors fond. Pengarna kommer användas för att bekämpa cancersjukdomar hos barn och hjälpa cancerdrabbade barn och deras familjer.


Länken till Victors film som är här nedanför (tryck på länken).♥

Victor den starkaste stjärnan!

Kolla in denna filmen,jag kunde inte hålla mina tårar.
Detta var så hemskt,jag tycker verkligen synd om Victors föräldrar.
Men lilla Victor jag ber för dig & hoppas du har det bra där uppe♥
Här kommer en bild som jag lånat från Victor's blogg♥


Victors blogg: Den starkaste stjärnan

Läs bloggen om Victor & lämna ett litet meddelande och visa att du bryr dig.
Skänk även pengar till Victors fond för att rädda andra barn!

Direkt Länk Till Victors Fond!

Och vi måste bry oss om detta problemet med cancer!
Vi måste hjälpa andra att överleva!

Och detta är något som alla måste ta till sig!

För vi bryr oss! Eller hur?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0