090530♥

Hej bloggis!
Förlåt har verkligen inte haft tid till att uppdatera!
Ska gottgöra er nu i helgen.
Ni ska få nya bilder,nya inlägg & lite nya saker som plåster på såren<3
Blir det bra?

Har blivit medlem på en Au Pair sida,och jag har fått ett jobb.
Jag ska vara Au Pair i Finland i 1 år =)
Så kommer tjäna en hel del pengar :)
Ska åka i sommar eller efter sommaren (vet int riktigt nr ja ska åka men det är då ungefär).

Vad har ni haft för er sen sist då?
Jag har haft det tufft,men jag har klarat mig igenom dagarna..

Igår så tröstshoppade jag en tröja (aa' efter de ja var med om.
Men ja så är det ju när man e riktigt j*vla förbannad,eller hur?

I helgen så ska jag bara ta det lugnt och plugga in i det sista innan jag åker till Finland och jobbar.
Ska även plugga i finland när jag har tid över,ska ju trotts allt vara där i 1 år ;)

Så får shoppa lite innan jag åker & lägga undan lite pengar.

Snart kommer även Kevin & Jennifer (:
Menmen nu ska jag kolla på tv & kolla runt på inernet (:
Så vi hörs senare.



Och alla underbara läsare,släng in en kommentar i bloggen så jag kan besöka eran blogg =)

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0