090530♥

Hej bloggis!
Idag har jag varit med Pilla hela dagen,vi har åkt moppe & vinkat till folk i bilarna när vi har kört.
Skrämt männsikor när vi åkt moppe..
Haha fy vi har haft så jäkla kuul =)
Men dagen började i stan,vi gick runt & snackade lite allmänt om allt & alla,tog och köpte en varsin stor frapino & satte oss vid hamnen och drack & snackade.
Sedan så drog vi runt i stan,sen satte vi oss på moppen & brummade iväg till pillas gulliga kusiner,satt där och fikade.
Sen drog vi vidare till grötvik det var riktigt många gupp så vi guppade riktigt mkt ;)
Haha,vi höll ju på att dö av skratt haha.
Så vi körde efter alla människor & tutade & vinkade på cykelbanan vid grötvik haha..
Sen så drog vi till stan & körde där,sen vallås,nyhem,örjans vall & förbi shalibabarna vid olika ställen & mkt mer (:
Haha sen stannade vi & tog en moppe pause,haha fy fan va varma vi var eller.
Så vi satte oss i skuggan & ja tog en cigg,pilla gick fram till en gubbes hund & klappade den.
Sen stog hon och snackade lite med gubben & jag fotade (:
Sen hoppade  vi på moppen igen & så körde vi hem till mig så sa vi hej då, så drog pilla till sin farfar där hon parkerade sin moppe. Sen så åkte hon på något släktkalas :)
Så har bara chillat här hemma sen dess (:
Fick tre böcker idag, (tog från farfars lägenhet) dom skulle slängas så pappa frågade om ja ville ha nån så tog två engelska ordböcker & en bok om nått annat (kmr inte ihåg).
Tänkte ha med mig dom till finland när ja åker sen (:
Måste inhandla nya skor,data,webbcam och lite annat smått & gott..
Jaha,vad har ni gjort idag då?
Jag har haft en väldigt rolig dag iaf & det hoppas jag ni också har haft (:

Här kommer lite bilder från min & pillas dag :)





Bilderna Är Klickbara! =)

Här har ni min dag i bilder (:

Säg till om ni vill ha mer bilder under dagarna :)

OCH PILLA HÄR KMR VÅRT FAVVO ORD FÖR DAGEN; SHALIBABA :D

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0