090520♥

Hej bloggis!!
Idag är det onsdag & jag ska ba slappa hela dagen lång :)
Och idag fyller min storasyster Sara 20 år!
Så gå in på hennes blogg och säg grattis♥.

Grattis på 20 års dagen syster♥
Nu får du köpa ut på systemet :)

Ikv kommer Gray's Anatomy & det måste man ju bara kolla på ;)
På lördag ska jag vara barnvakt frn 13-02 åt dom finaste prinsessorna på världen.
Mina systerbarn Isabelle & Filippa (Bella & Lippa) :)
Det ska bli så himla kul,och jag kommer självklart ta med mig datan och blogga & lägga in bilder under lördagen.
Det kommer bli några vändor i trädgården & på lekplatsen,kanske även till affären & några vändor med hundarna.
Kommer ha lite myspys & man kommer få många pussar & kramar :)
Ska dra ut & ta en cigg nu med datan & lyssna på lite musik & kolla runt lite..

Jag funderar på att ha en tävling.
Skulle ni vilja ha det en tävling på bloggen?

Puss på er alla underbara läsare♥



Kommentarer
Postat av: lisette

Hejsan :) har precis börjat med en outlet där jag säljer lite kläder som tyvärr inte har kommit till någon användning för mig :) väldigt bra priser, och mycket mellan himmel och jord att köpa..



Ta gärna en titt och skriv tillbaka här om du är intresserad av att köpa något? :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet/



kram lisette

2009-05-26 @ 10:25:42
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0