090519♥

Hej bloggis!
Sitter här hemma & segar framför datan & tv:n.
Snackar med den enda sociala på msn ; Stoffe som är en elaking :)
Ska dra till stan med Bella & lilla Armani =)
Längesen jag såg den lilla råttan,han blir så glad när han ser en.
Man får en massa pussar & kramar :)
Jaha,vad har ni gjort i helgen då?
Jag har bara segat som vanligt.
Och imorgon fyller min syster Sara 20 år!
Så ni får gå in på hennes blogg & slänga in ett Grattis inlägg ;)
Och jag har en irriterande geting som flyger runt bakom mig n& försöker komma ut genom ett stängt fönster-.-
Haha,riktigt irriterande!!
Men men thats life..
Och på lördag så ska jag vara barnvakt åt mina små prinsessor :)
Det ska bli riktigt mysigt & roligt.
Nu ska ja ta en cigg & dricka the :)


Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0