090515♥

Hej bloggis!
Idag kom jag till skolan vid kvart i tio och var tills vi slutade vid kvart över elva & då gick jag i stan med Pilla,Pilla & den goa teddybjörnen bella :)
Sen hämtade mamma mig så handlade vi på konsum och drog hem,och nu sitter jag på altanen med datan i knät och väntar på att maten ska bli klar.
Grillar revbensspjäll =)
Låg och solade på altanen och råkade somna (aa)
Och idag är det ju fredag men det känns fan som måndag konstigt nog,men fett skönt med helg.
Ikv blir det godis från hemmakväll & film tittande ;)
Så ska bara ta det lugnt ikv,för dom senaste dagarna har jag ju inte mått så bra.
Och jag MÅSTE verkligen plugga stenhårt -.-
Jag suckar sönder på allt plugg,men nån måste ju göra det & det är ju dessvärre jag som måste göra det.
Sitter och lyssnar på musik på spotify och chillar galet..
I helgen händer nog inte så värst mycket,ska nog bara ta det lugnt och plugga eller något.
Och jag måste ta tiden till att plugga matte så jag blir godkänd!!
Ne nu ska jag kolla grillen och se om dom har lagt på maten än.
Hörs sen gullungar.

Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: malin

Promarkers är en typ av tuschpenna med två uddar en tjockare och en tunnare. dessa pennor är bättre en vanliga tushpennor då det inte blir några tydliga ränder. man kan även lägga den lager på lager så blir färgen mörkare. Dem går på ca 50kr styck och håller inte särskilt länge, men dem är värkligen toppen att jobba med:) du hittar dem bland annat på kreatima.

hoppas att du fick svar på din fråga. trevlig helg. kram

2009-05-15 @ 22:34:41
URL: http://artofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0