090514♥

Hej bloggis!
Nu känner jag mig mycket bättre,men har fortfarande lite ont i huvudet.
Och tack till kära pilla som sa att vi är lediga på både torsdag & fredag nästa vecka :)

Sitter och dricker min andra kopp kines thè,riktigt gott och bra för kroppen :)
Och kollar på grannfejden med mamma & pappa,blir riktigt irriterad på gubbj*vlen som lägger sig i haha ;)
Men funderar på om jag ska dra till skolan imorgon och lämna in mitt arbete,det skulle man lämna in idag & de va pronto!! Så ja får väl dra inom skolan med papie imrn,så sitter nu och pluggar svenska lite till och från så nu får jag sluta skriva och fortsätta med mitt arbete :)

Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0