090513

Hej bloggis!
Nu har jag skaffat Spotify,någon av er som vill ha de?
Jag är så snäll så jag ger er det här =)
(p.s alla kan ta del av detta)
Inbjudan till "Spotify".
Efter ni tryckt på länken så kommer ni till en sida där det är reklam för en bil men bryr er inte om det,
tryck på skippa "intro" sen så Längst ner till Vänster står det Beräkna ut CO2 tryck där sen så väntar ni ett tag.
Sen när de har laddat klart så kollar ni Längst ner till Höger  där står det Inbjudan Till Spotify!
Tryck där och godkänn allt så får du en länk på din e-mail med verifierings länken till spotify,klicka på länken i mailet så
skriver du in det som står & så är du medlem i Spotify :)

Och ni som tar del av detta får säga tack =)

Har nu tagit ner rena säng kläder,schampoo & balsam så jag kan duscha sen.
Jaha,jag hoppas eran dag har varit bra,och hoppas ni får en toppen dag imorgon :)

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0