Tisdag

Hej raringar!
Sitter här i skolan och väntar på att bella ska sluta nu vid halv,då ska vi gå till donken och köpa oss nått gott höhö (:
Sen ska vi tralla hemmåt.Bella ska till sin baba & jag ska hem (:
Så sitter här vid bellas data så länge!
Dagens låt: Taylor Swift-Love Story
Ni bara måste lyssna på den..
Och på lördag så blir det göteborg med mamma & sara.
Sen på söndag så blir det nog bio :)
Haha nu lyssnar jag på Alcazar-Stay the night haha riktig party låt :p
Jag och bella va inne på Cubus & provade kläder innan idag,hittade två tröjor jag ska köpa nästa vecka (:
Lägger in bilder på det sen,Exakt idag om två veckor är det min födelsedag :D
Haha jag valde pengar & busskort i födelsedags present av mamie and papie :)
Och nu lyssnar jag på Emilia-You'r my world,guud ja älskar refrängen på den låten (:
Jaha vad har ni gjort i helgen då?
Vad händer hos er i veckan då?
Ska sluta skriva nu,slänger in ett inlägg senare (:

Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0