Söndag!

Hej raringar sitter här i bellas säng & gosar med Armani medans hon dammsuger haha (:
Bra kombination tycker jag,kvällen spenderas med mig,bella,armani,amme,eve,anders & jacob.
Idag har jag varit på affären med min mamma och syster,hittade en marinblå fleece tröja som jag köpte sen köpte jag julmust som dom sålde ut för 2 kr.
Har de så mysigt just nu,med armani i famnen (:
Finns nog inget bättre än att komma hem till bella & ser Armani springer fram till en och pussar ihjäl en :)
Nu ska vi ut och röka så vi hörs sen :)

Puss på er från mig & Armani :)<333
armani

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: OJ! Förlåt så mycket, jag har inte varit inne på bloggen på hela helgen. förlåt!



kram<3

2009-03-29 @ 18:57:52
URL: http://missjonsson.blogg.se/
Postat av: Emma

ah, okej, Men han var super duper bra iallafall! Fast han sjöng bara ungefär 5-6 låtar,,

2009-03-30 @ 12:03:56
URL: http://missjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0