Onsdag!

Hej raringar!
Om en vecka så begravs du farfar :(
Jag vet inte hur jag ska klara av att säga förväl till dig :(
Och idag var du med i tidningen på dödsoffer..
Och inga pengar har man fått än,kommer väl imorgon eller på fredag.
Gaah jag behöver shoppa och glömma allt!
Och inga cigg har man,men ska försöka mamma köpa till mig.
Sitter och slappar vid tv:n med datan i famnen & väntar på att pappa ska komma hem så vi kan kolla på en kavaj till papie för begravnignen.
Det känns jobbigt att jag ska behöva ta förväl till dig farfar och aldrig få se dig igen.
Det känns konstigt att aldrig ha dig nära igen,eller höra ditt skratt & veta att du finns där.
Och det känns ännu konstigare att du ska kremeras & begravas på minneslunden vid farmor.
Ja livet är för jävligt!
Slänger in ett blogg lite senare.

Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0