Måndag!

Hej bloggen!
Har inte haft tid till att skriva för det har hänt så otroligt mycket!
Något som jag inte kommer glömma som nyligen har hänt,är att jag och min familj hittade min farfar död i hans lägenhet i lördes.Och jag fyller år nästa tisdag så det känns jätte jobbigt att mista någon man älskar & speciellt så nära ens födelsedag.Så begravnignen blir den 1:a April dagen efter min födelsedag på min systerdotters födelsedag!
Och det är ännu mer som har hänt så jag vet inte hur jag ska ta mig igenom allt.
Jag tar en dag i taget & försöker att inte tänka på allt,men det är inte så lätt som det verkar..
Men slänger in ett inlägg efter detta,för då kommer årets första nyhet!

Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0