Fredag!

Hej raringar!
Då var det fredag & det innebär HELG!
Haha riktigt nice (:
Sitter i skolan och har engelska,pluggar & dricker kaffe :)
Yummiie säger jag!
Hade precis rast så gick ut med bella och tog en cigg de va också riktigt nice!
Har en jävla massa arbeten att lämna in på svenskan!
Satt och pluggade svenska igår. "Jag plugga,haha de måste va ett skämt" men seriöst ja pluggade faktist.
Vill sköta skolan & få så bra betyg som möjligt!
Bella sitter gämte mig & äter apelsin fast än hon är allergisk mot det höhö (:
Nu är mitt älskade kaffe slut & jag vill ha mer,men det fattas 1 kr ):
De gillah vi inte..
Sitter och kollar lite på facebook höhö.
Jaja nu ska ja sluta skriva.
Slänger in ett inlägg senare.

Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0