Fredag!

Hej raringar!
Då var det fredag och det betyder helg.
Ikväll blir det bio med syrran,vi ska se EN SHOPAHOLICS BEKÄNNELSER!
Den verkar vara skit bra & riktigt rolig (:
Sen så åker vi till göteborg imorgon :)
De ska bli skit skojj,ska ta och fota mycket imorgon och lägga in bilder så ni får se :p
Ni kanske har sett att jag har två reklamer längst upp en från lustjakt och en från Plusikassan.
Bli medlem på plusikassan via min länk så få ni 20 kr.
Ni tjänar pengar genom att vara inne på internet,och när ni har kommit upp i en viss summa så sätts pengarna in på ditt konto.Det är jätte bra.
Jag har 70 kr och samlar ihop mer & mer pengar för varje dag.
Dagens låt: Kelly Clarkson-I want you
Super bra låt asso.
Ska träffa bella senare och få mina 30 kr som hon lånade igår,super bra.
Då har man mer pengar (:
Och nu är äntligen våren här,så himmla skönt,nu kan man gå i solbrillor & vår kläder.
Igår gick jag i ett långt linne,tights,adidas skor & en sommar jacka :)
De va super skönt,och de va ju typ super varmt igår,så nu är det ugefär två månader kvar tills sommarlovet.
Och tills man börjar om 1:an på gymnasiet,men igår kom jag på en väldigt bra ide.
Och den ska min käre rektor & yrkesvägledare få ta del av på torsdag!
Sitter och kollar på Rachel Ray på 3:an älskar det programmet.
Nej nu ska jag snart ut & ta en cigg i det fina vår vädret.
Slänger in ett inlägg lite senare.

Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0