.

Hejsan!
I morgon är det fredag och då ska jag ha engelska!
Har bytat klass sak nu så jag läser kärnämnerna med bellas klass (:
Så jag & bella hade svenska tillsammans idag!
Så nu ser mitt schema ut såhär:
Måndag: Ledig
Tisdag:Ledig
Onsdag:Ledig
Torsdag:Matte & Svenska (8.15-15.15)
Fredag:Engelska (8.15-11.15)

Haha soft schema eller vad? (:
Och ja jag ska börja om 1:an efter sommaren!
Och då kommer jag bara ha datakunskap & entrepenörskap men får välja själv om jag vill läsa B-ämnerna i svenska/matte/ engelskan då istället för i tvåan.Så jag ska göra det för då slipper jag det sen i 2:an (:
Haha,jag tänker smart här =)
Har varit en seg kväll,har gäspat hela dagen,jag är så otroligt trött,längtar tills imorgon då jag & puuh kan prata i tele igen (: Han ringde & väckte mig i morse klockan 07.35 när han var på väg till skolan.
Och jag var ju mer död en levande haha xD
Han ba: men gumman sluta stöna och vakna för fan..
Höhö ja ba neejee ja vill sova (aa)
Maha skönt å sova ju (:
Så vi snackade ett tag sen las det på för hans pengar på mobilen tog slut.
Ringde puuh björn på mobilen ikv från pappas mobil skulle snacka snabbt.
Så han skulle typ stänga av mobilen & sånt så ska ringa honom imrn vid fyra :D
För imorgon åker han till sin mamma & då kan vi prata i tele (:
Weei säger vi (:
Var ute & åkte bil med pappa innan,vi körde en på en parkering & körde runt & slirade som biltjuvar i skit snövädret.
Höhö det var riktigt kul (:
En skoldag kvar sen Helg!
Det gillar vi höhö (:
Sitter & lyssnar på min nya älsklings låt: Taylor Swift-Love Story <3
Jag har lyssnat på den låten typ hela kvällen =)

Mjiff ja har tråkigt..
Jaha nu ska ja sluta skriva..
Hörs senare eller imorgon.

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0