Dagens Bekännelser!

Ja nu kommer årets första nyhet & det är *truumvirvel* Dagens Bekännelser!
Så här kommer min bekännelse:

Jag vill inte fira min födelsedag iår!
Det känns som världen har gått under,och jag vet inte vad jag ska ta mig till..
Min farfar gick bort i helgen utan at någon av oss visste om det.
Jag satt där vid min farfar i hans säng & bah tittade sorgset jag klarade inte av trycket så jag stack ut..
Jag vet inte vad jag ska ta mig till,farfar var det enda jag hade kvar av farmor,och nu har jag inget kvar.
Känner mig helt tom & sårbar..
Jag vill kunna leva mitt liv & mår bra men jag vet inte om jag kommer klara av det  nu.
Och det känns tungt att veta att farfar inte kommer vara vid min sida längre,och det känns tungt att han inte kommer fira min födelsedag med mig.
20/3 en dag jag inte kommer glömma det var då du dog farfar & 21/3 för det var då vi hittade dig död farfar:(<3
I love you till the day i die<3

Vad är er dagens bekännelse?

Puss på er<3


Här är då jagjaag då

Bilderna är klickbara! <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0