<3

Hej sötisar!
Har inte haft tid eller ork att skriva i bloggen dom senaste dagarna.
Jag har haft fullt upp med en massa olika saker.
Men hur är det med er?
Det har kommit lite nya läsare till bloggen så er välkomnar vi med glädje =)
Fyller ju snart år,så då får man en massa pengar & det innebär
Shopping!
Haha,ja de gillar vi =)
Har inte så mycket att skriva nu..
Men en sak är att jag verkligen vill åka till
Thailand varmt & underbart fint där!
Och
Sommar vill jag verkligen ha nu!
Jag saknar 
USA så oerhört mycket,det var jävligt varmt & underbart där..
Alla var så snälla & roliga,speciellt kinesen i köttdisken!
Haha den tanten gjorde så att jag skrattade som en idiot kl 9 på morgonen i
amerikansk tid och då var klockan fyra på dagen här i sverige.
Hahaha saknar usa & alla underbara jäklar där..
Funderar på att åka tillbaka till 
usa nån gång i framtiden,har ju två kompisar som bor i Miami!
Huum,hur har eran vecka varit?
Min har varit allmänt jobbig (massa plugg) och helt underbar..
Imorgon är det redan fredag & jag kommer vara ensam hemma!
Mysigt =)
Då kan man prata i tele hela dagen lång,kolla på nån rolig film & dansa & sjunga högt för sig själv?!?
Hahaha,jag är underbart rolig när jag har tråkigt,t.e.x inatt satt jag & terrade puuh till ungefär
två på natten! :)
Haha han tycker jag är elak,men jag tycker jag är underbart rolig & snäll :) (aa)
Jag låg & tänkte på en massa olika saker inatt,en del saker jag är rädd för,en del saker som jag ångrar,och att jag aldrig fick säga tre fina ord innan du togs ifrån mig<3
Har tänkt dra upp till kyrkogården nån dag & sätta blommor vid min farsmors minneslund!
Saknar henne något så enormt,och jag tänker på henne varje dag!
Fick hundra kronor av mamma när vi var på affären så jag köpte cigg,godis & en tändare =)
Så ska höra om jag kan få lite mer pengar ikv så jag kan köpa något imorgon när jag är ensam hemma!
Kom precis och tänka på att jag hyrde en film för kanske en vecka sen som jag har glömt lämna XD
Haha uppps (aa)
Får väl ta & lämna den imorgon!
Hörs senare darlings!

Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Såg att du hade kommenterat i en annans blogg angående Thailand på sommaren. Jag var där i september och det var varmt och skönt, men mycket regn! Det är deras regnperiod då och det tål att kommas ihåg :)

2009-03-06 @ 14:29:25
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0