<'3

Hejsan!
Har inte haft tiden & orken att skriva på några dagar.
Har haft fullt upp.
Hur är det med er raringar?
Snart är det min stora B-DAY!
Vi längtar verkligen!
Och nästa vecka åker jag ju till gbg med mamma & syster..
Ska bli riktigt kuul :)
Var inne på lilla berlin idag & kollade med bella.
På fredag ska jag göra en liten playboy tattuering på foten.
Det är typ en henna tattuering som man kan göra för att se var man vill ha sin riktiga tattuering.
Min mamma kommer säkert tro att det är en riktigt tattuering & då kommer hon nog halshugga mig eller nått..
Haha det ska bli kul att se min mammas reaktion på fredag när jag kommer hem.
Självklart så ska jag fota den & visa er :)
Hittade lite bilder på mobilen  sen jag & bella var och åt thai mat.
Ska lägga in dom sen & visa er (:
I helgen har jag haft fullt upp med att hjälpa min syster & hennes familj att flytta från deras lägenhet till deras stora hus.Jag och hela min familj var där & hjälpte till.
Vi var där från åtta på morgonen till ungefär nio på kvällen..
Så först var vi i lägenheten & packade ner allt i kartonger & lastade in i bilarna.
Min bror & min systers fästman flyttade möblerna till huset & min pappa målade väggarna.
Sen så åkte jag & mamma till hemköp & köpte korvar så grillade vi korv vid huset & sedan fortsatte vi med flyttningen.Sedan när vi var i lägenheten så tog jag och min mellersta syster barnen & tog vagnarna & gick till huset.
Jag tog Filippa i vagnen som fyller 1 år den 1:a april & min syster sara tog Isabelle i vagnen som fyller 4 år i december.Så sedan blev det att flytta möbler & packa ner saker i kartonger & sedan packa upp saker i köket & sätta in i skafferiet & kylen/frysen.
Sen så lät vi kläderna,leksakerna & allt annat ligga kvar i tv rummet.
Och sen när vi var klar med allt så beställde vi pizza.
Det var riktigt gott.
Och dagen efter så drog jag,mamma & min äldsta syster & hennes minsta dotter (som flyttade) till lägenheten.
Min mamma & min syster gick runt & städade nästan hela lägenheten & jag passade Filippa..
Sen så drog jag till bella & var med henne..
Vi kollade på tv & åt grill chips (:
Jaha här sitter jag och babblar på om mig själv..
Vad har ni gjort i veckan/helgen?
Är allt bra med er?
Vi hörs senare raringar..

Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar. auw tack så mkt, lägget till dig nu på direkten, awu dt e int ejag som står för min design utan min flickvän :P

2009-03-11 @ 00:17:34
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0