Patetiskt

Du kommer ingenstans med hot! Visst berätta för "alla" vad du nu vet så berättar jag för alla vad jag vet ;)
 Och jag ljög inte om nått jag berättade vad du & den andra människan sa på lektionen.
Pilla la på läppglans på pilla och då säger du; är dom lesbiska elr?
Och sedan så går pilla & pilla ut ur rummet & då säger den andra människan; Ska vi gå till toan och sminka varann^^ Så stå för vad du säger för helvete!
Och du sa såhär till mig i torsdes elr fredes; Lollo tror du inte pilla har haft sex med fler än 200 st?
Ja ba nej ja tror inte hon är sån.
Och ännu en gång: STÅ FÖR VAD DU HAR SAGT DIN FEGA JÄVEL!
Och visst hota mig du,men det är du som kommer få sona för det idiot!
Undrar vad folk kommer säga när dom får reda på vad du gjort?
ch bara så du vet:
 1. Jag fick aldrig något knark i mig!
2. Mina föräldrar vet att jag rökte en cigg som det tydligen var knark i som jag int visste om!
3. Dom vet om allting för dom har pratat med mig, denna andra tjejen,& hennes föräldrar!
 4. Jag har aldrig provat knark som du har gjort & jag gillar inte det som du gör sucker! ;)

Så vad har vi lärt oss här?
Jo att om du hotar mig så hotar jag dig!
Visst gå du till rektorn,du har inget å klaga över?
Men jag har väldigt bra saker att klaga över!
 Haha du är så jävla patetisk det har du vatt sen du var liten!
 Och ditt citat " jag var blond när jag var liten" HAHA SKÄMT! Du var svarthårig!
 Och ditt citat på olika community " Hårfärg: Brunhårig" HAHA SKÄMT! Du är svarthårig!!
Så sluta ljug & stå för vad du säger ist,då får du iaf respekt!
Men jag fattar vrf ingen i klassen gillar dig,förrutom tina (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0