Fullt upp! (Långt inlägg yeah)

Hej bloggis!
Till att börja med vill jag säga förlåt till alla er underbara läsare!
Jag har varit iväg hela tiden & har inte haft tillgång till internet!
Så förlåt för det<3

Jag har haft en väldigt underbar vecka<3

Den har spenderats med mina vänner som är här en gång per år.
Så jag har inte varit hemma en enda gång (förrutom på natten då ja sov).
Idag åkte dom hem,och när jag kom till tågstationen för att säga hej då imorse så åkte den precis! ;(
Så jag ringde till mian underbara vänner & sa hej då genom luren istället.
Vi har varit på östra stranden 24/7 & suttit vid turken (jennifer som tvingade oss)
Så vi satt där och pratade med Jingo & Singo med flera..
Och i fredes på fyllan träffade jag en riktigt underbar snubbe som heter Ove som snart är 50.
Jag och Kevin blev en anning fulla men det förnekade jag såklart ( (AA) ) men jennifer satt där å flabba åt mig så onykter som jag var,hahaha (ja e för rolig aso).
Den här veckan har bara flugit förbi,hade hoppats på lite mer tid med Jennifer & Kevin men tyvärr blev det inte så.
Och jag,jennifer & kevin var nere på stranden & badade (dom inte jag) men jag gick där i vattnet & tightsen började bli blöta av vattnet,och både Jennifer & Kevin skvätter vatten på mig så jag blir blöt^^
Så jag ba men wtf lika bra att doppa sig då, (men icke sa nicke) de va riktigt kallt & ja kände att en viss del av kroppen frös haha. Och Kevin klagade på att hans mansdom blev kall haha & ja ba wtf vi är tjejer de e värre^^
Men tillslut så doppade ja mig (äntligen) sen tog ja jennifers handduk om mig så kom min mamma & hämtade mig & släppte av mig där hemma så ja kunde byta om sen åkte jag till stranden igen & ja jag glömde handduken!!!
Smart va?
Och den skulle jag ha lämnat idag på stationen men de fick ja inte för tåget åkte^^
Jävla tåg :(

Men jag har haft en sån helt fantastik underbar vecka!
Det har varit mycket skratt,glädje,tårar,bus,Golare,Alkohol,Hemliga Saker, och Kevins desperata försök att ragga upp tjejer^^
Tre tjejer sa: Nej vi vill sitta här & chilla,och vi ska snart på en fest tjej fest så vi kan komma och hämta dig sen!
Då svarar Kevin: Som om man inte har hört det tidigare?
Haha tror ni dom kom & hämtade honom? Haha nej såklart inte ;)

Så vi har haft det riktigt jävla fantastikt & det kommer vara ännu mer fantastikt  nästa år!
Och vet ni varför?
Då har jag:
Körkort
Pengar
Bil
 Och jag är såklart 18 ;)

Och vi ska ta min bil till Liseberg och svina oss.
Och ett stort jävla plus är att dom ska vara här i två hela veckor nästa år!
Plus att deras mamma har sökt jobb i här i HALMSTAD, så får hon jobb här så flyttar dom hit.
hur jävla underbart är inte de?

Men jaha,här sitter jag och babblar på och klockan tickar frammåt.
Nu ska jag gå ner & värma min kyckling & potatis kroketter & sätta på Wild Child spom jag hyrde igår :)
Efter det blir de nog lite godis & pepsi =)

Hoppas ni har haft det lika roligt denna veckan som jag har haft ;)

Puss på er söta läsare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0