En underbart vacker dag♥

Hej bloggis!
Dagen har spenderats ute på min altan,och ja jag har legat där hela dagen lång :)
Drog en snabbis till stan & köpte detta:

Brun utan sol till kroppen för 49 kr på rea & brun utan sol till ansiktet för 39 kr på rea =)

Och ett par svarta Harem Byxor till avslutningen nästa torsdag,för 199 kr :)


Jag blev riktigt nöjd med det jag köpte :) Eller ja mamma köpte byxorna haha (:
Sen drog jag hem & la mig på altanen och ahr legat där tills nu (:
Känner riktigt hur jag har bränt mig :)
Så skulle ba springa in & lämna ett litet meddelande till er mina söta läsare ;)
Kanske ska ta en tripp till altanen igen innan 90210 börjar klockan åtta..
Sen kommer ju The secret life of a American teenager klockan nio.
Båda programen på tv 400 ;)

Ikv så ska jag duscha & smörja in mig med brun utan sol på benen (:

Och igår var det ju så underbart fint väder så jag satt ute på altanen till halv ett på natten med levande ljus & datan :)
Och mamma och pappa satt i soffan och kollade på tv (:

Så jag hoppas detta underbara väder håller i sig hela sommaren :)
Då blir jag fan överlycklig :)



Ja vi slutar ju skolan den 11/6 riktigt soft (:
Så det blir partaj hela kvällen lång skulle jag tro,och en rejäl baksmälla dagen efter?
Haha ja det låter bra de ;)

Jaha nog om mig.
Hur är det med er?
Vad har ni gjort denna vackra dag?
Har ni haft någon sol & värmebölja?

Och svara gärna på frågorna & eller skriv eran blogg adress så jag kan kolla in eran blogg =)


VI höres senare alla puddingar<3

Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0