Hej!

Hej på er!
Har inte haft tid för att skriva i bloggen på ett tag & jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det!
Jag ska ändra om lite i bloggen oxå,nu har jag ju min egna bärbara dator.
Så jag kommer ha tid till att fixa bloggen & skriva mer!

Kvällen består av:
Filmkväll med syrran & lite gottgott!
Vi har tänkt kolla på The Holiday som kommer imorgon på 3:an!

Har ju dessutom bytat skola och går nu på John Bauer som ligger mitt inne i stan!
Det gillar vi verkligen,så på rasterna går jag & bella till stan.
I morgon ska bella åka och hämta sin chihuahua,vi längtar så otroligt mycket.
Vi har döpt honom till Armani,så honom ska ja passa på Måndag en halvtimme,sen så ska jag passa honom på tisdag under bellas morfars begravning! Sen ska jag & lilla Armani gå till lokalen där fikan serveras & fika.

Försöker tutta i  pappa att vi ska åka till Thailand men det går inte så värst bra.
Det enda han säger om några år kanske.
Man bah *suck* lixom.
Jag vill åka iväg nu i sommar & få en fin brun färg!!!

En sida jag rekomenderar er är: www.kenzas.se
Det är en otroligt grymt underbar tjej!
Och nån jag verkligen ser upp till.
You Go Kenza!

Vad har ni haft för er under den denna månaden på nya året då?
Jag har tänkt starta om mitt liv helt från början med att:
Börja vara riktigt aktiv på bloggen
Börja träna
Vara duktig i skolan
Göra som mina föräldrar säger
Inte skrika & gnälla för det tjänar inget till
Börja spara pengar
Skaffa nya vänner som inte är falska & oäkta
Inte handla så mycket
Försöka att sluta röka
Vara snäll & uppföra mig

Jag kommer på en massa bra saker som jag vill & som jag ska ta i tu med!
För att när jag får pengar tar dom slut på ett naffs.
Nån som också har det så eller är det bara jag?

Ska lägga in lite nya bilder också har jag tänkt men jag ska först hitta min adapter till mitt minneskort!
Ni kan också kolla in mig på Bilddagboken: Lolluus Gästlösen är : Sommar

Jaha nu ska jag gå & fixa lite inför filmkvällen då.
Ni får ha det bra tills nästa inlägg.

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0