Ett litet test!

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig? Ja Louise är väl ett okej namn. Men ville gärna byta det när jag var yngre!
2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig? En geting & på insidan av låret. HAHA xD
3.Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till? Det var en svår fråga klart jag trivs som tjej men det e ju bara för jag aldrig testat att vara en man haha
4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit? PETER PAN & ASKUNGEN!
5. Har du något mål som du vill uppnå just nu? Ja att jag ska gå ner några kilo till sommaren!
6. Är du allergisk mot något? Katter & Nickel!
7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ? Köper det som är billigast! xD
8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt? DISKEN!
9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst? Tennis när jag var yngre men d höll ja inte på med så länge!
10. Tror du att pengar kan köpa lycka? ABSOLUT INTE! Men pengar underlättar i vardagen.
11. Står du helst framför eller bakom kameran? Framför
12. Sjunger du i duschen? Ohh Ja!
13. Tar du några vitaminer/kosttilskott? Det händer!
14. Vilken sorts frukt åt du senast? Banan
15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden? Ja man säger mycket när man tagit några glas!
16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet? Brunt tror jag nog.
17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst? Med en god tårta och nära o kära.
18. Brukar du handla på kredit? HAHA nej!
19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?Absolut,ullared är ju billigt!
 20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut? Fortsätta ha tråkigt antar jag ;)


Har du tråkigt så kopiera frågorna du med så dina läsare får veta lite mer om dej!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0