Tråkigt var det här!

Ensam hemma & har sjukt tråkigt.
Sitter & pratar på skånska för mig själv.
Så jävla tråkigt man kan ha en fredag?
Men funderar på att platta håret & sminka mig för nån anledning..
De är ju iaf lite tidsfördriv!!
Har ni något bra förslag på vad man kan göra när man har tråkigt?
Isf let me know!
Väntar också på att min syster ska komma hem,hon är & handlar med min äldsta syster & mina systerdöttrar.
Så ja bad min syster att köpa med sig lite godis & läsk till mig (aa)
Och mammsen slutar ju jobba vid kvart över tre..
Och inte finns de nån rolig människa på msn heller.
Men iaf nu ska jag kolla vilka som har lagt in bilder på bdb!
Hörs senare

Puss  på nosen eran
  <3

Kommentarer
Postat av: jeanny

sv: det är bra med mig också ;D

2009-02-21 @ 21:41:42
URL: http://gadn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0