Torsdag!

Hej!
Idag är det torsdag & då innebär det skolan!
Har matte från 12.15 till 15.15 ungefär..
Sen ska ja nog tralla runt i stan & kolla lite.
Sen har jag tänkt att jag ska ta bussen hem & kolla på film & mysa framför tv:n =)
Var och handlade med mamma & syster i morse.
Köpte lite godsaker till helgen & mat m.m
Kommer nog även blogga lite under lektionen också,eftersom vi använder datorer på vårt gymnasie.
Riktigt nice tycker jag!
Igår kväll åkte jag till Bella och va,så låg vi i sängen & kollade på tv & busade med Armani!
Den prinsen är nu 3 månader.
Han har dessutom växt rätt mycket.
Har lust att festa i helgen men ja vet inte,borde spara pengar nu ist..
Har ju shoppat loss för 550 kr redan om inte mer!
Haha,så de blir till att spara nu,hoppas att jag får ett bra sommarjobb eller ett jobb överhuvudtaget!
Måste tjäna lite pengar och shiit.
Fått 110 kr av mamma,så ska sätta in 90 kr på banken (övertrassering) & så har jag pengar till bussen hem sen.

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-10 @ 23:32:36
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0