Tisdag!

Hej!
Dagen har bestått av:
Stan med syster
Städat & diskat
Gjort tårta
Tittat på tv
Haft gäster & firat mammas födelsedag!

Vad har ni gjort idag då?

Min dag har varit underbar,fått 350 kr idag & har 100 kr kvar.
Japp duktig (A)
Imorgon är det redan onsdag & då ska ja bah slappa & baka kladdkaka tror jag.
Riktigt gott!
Ska snart hoppa ner i den stora ensamma sängen & kolla på tv om ja inte somnar direkt haha =)
Fick ett fint guldigt hårband av min syster idag,den passar mig perfekt för ja har lite guld/brunt hår.
På torsdag har jag matte i 3 timmar sen slutar jag,nice!
Måste sköta skolan ordentligt nu!
Och jag ska börja spara pengar nu också.
Letat sommarjobb & jobb som bara den,måste hitta ett bra jobb & tjäna mkt pengar!
Men vi hörs imorgon gott folk!
Då kommer alla dom nya sakerna!

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0