Söndag

Hej alla underbara läsare!
Bella sitter nu i bilen och är på väg till allingsås för att hämta vår lilla prins Armani!
Guud jag längtar efter honom :)
Imorgon är det måndag och det innebär Skola!
Börjar kvart över åtta med svenska!
Men ska träffa bella ute vid skolan kvart i åtta & ha lilla Armani medans hon pratar med rektorn.
Sen på tisdag kommer ju bella & hennes amilj och släpper av honom här hos mig runt tio för jag & Armani ska inte följa med på begravningen,så jag & lilla Armani gå till stan & shoppa lite.Sen så ska vi gå till lokalen där fikan är & träffa alla & fika.Så ska ha med min Armanis lilla snuttefilt så vi två ska gå runt & ha de lite roligt!

Fick resten av mina pengar från studiebidraget idag,har endast 110 kr kvar ungefär.
Fy skäms Lollo! Nu måste vi börja spara! Har bestämt mig för att jag ska spara ungefär 600 kr varje månad.
Det är ju faktist riktigt bra eller hur?
Pappa tycker också att min ekonomi är dålig!Så nu måste vi böja spara Lollo.
Jaha vad har ni alla underbara människor gjort idag då?

Här i Halmstad är det Soligt & Kallt!
Riktigt vinterväder asso!
Har snöat lite till och från här.
Fy asso det är riktigt kallat ute nu asso.

Nu vill man bara åka till nått varmt ställe och sola & ha det skönt!
Jag verkligen längtar till sommarlovet,då är det varmt och skönt!

Jaja ni får ha det så bra.

Puss på nosen eran Lolluus<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0