Skolan

Hej allihopa!
Sitter här i skolan och väntar på att Bella ska sluta & att bellas mamma ska komma hit med Armani.
Snackar med Puuh på sms,somnade ungefär halv fem i morse.
Låg och tittade på tv & åt apelsin,för ja kunde int somna.Sen så bah 'puff' så somnade jag xD
Haha,så när man vaknade i morse hade man ungefär tio olästa sms från bella & puuh!
Själv är man ju ledig från skolan tills på fredag! Riktigt jävla nice om ja får säga de :)
Jaha vad hittar ni på då?
Skulle ju sett Kenza på tv:n i morse men ja låg och sov som en stock så det glömde jag!
Men jag har hört att hon gjorde det bra men att hon var lite nervös!
Men vem hade inte vatt nervös på sitt första tv framträdande?
Men jag säger bah: Kenza you go girl<3
Vad hittade ni på igår da?
Klockan är nu kvart i ett & bellas mamma kommer med Armani halv tre.
Och bella slutar när hon är klar med sitt prov på klippning & hårföning!
Gud jag är så himla trött,när ja kommer hem ska jag bädda ner mig i soffan & sätta på braskaminen så det blir varmt,sen ska jag göra lite varm choklad eller lite te.
Har ju bara tre cigg kvar så man får tigga lite av bella & eva sen :)
Ska höra med bella om jag hade kunnat låna 40 kr tills på fredag.
Det brukar jag ju få så det är nog ingen fara!
Jaha,dagen består av att bara slappa framför datan & tv:n & mysa.
Kanske en tur till bella i eftermiddag också..
Sen i slutet av inlägget så får ni en söt bild på armani :)
Är faktist lite fika sugen men d går ju int å fika när man inte har pengar!
Tycker att allt skulle va gratis,ade hade vatt mkt bättre då!
Men jaha ni får ett litet inlägg senare!

Puss på nosen<3            
armani Här är Armani<3


Kommentarer
Postat av: Julia

åh gud vikken söt! :D

2009-02-06 @ 21:47:48
URL: http://madebyjulia.blogg.se/
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

kul att du läser bloggen :) jätte gulligt!

lägg gärna till mig på bloglovin!

Nu har jag lagt upp en bild på min kille!

2009-02-09 @ 17:34:56
URL: http://faaashionista.blogg.se/
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

Det är inte jag som fixar min blogg :/ kan inget själv haha, annars hade jag absolut gjort de till dig :)

2009-02-09 @ 17:41:22
URL: http://faaashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0