Hejsan!

Hej folket.
Då var klockan 00.13 och man är knappt inte trött!
Har haft fullt upp idag så har inte haft tid & blogga så jag ber om ursäkt för det!
Sitter & snackar m Puuh<3
Snart alla hjärtans dag & han e 100 mil bort :(
Vi säger buu för det!
Vaknade lite efter elva idag,gick upp & satte mig vid datan sen får man ett sms där det står vi är på väg dit nu så kom!
Så får man skynda sig & byta om sen ta cyklen & cyckla som en dåre.
Så kommer man dit och ger en kram & puss på kinden tänder en cigg & väntar på bobbi.
Passade på å sminka mig också medans jag satt där ute & väntade på bobbi!
Sen kom bobbi med Armani så tog ja honom & satte mig där inne i sofforna & myste med honom.
Sen kom bella ut med smörgåstårta & vanlig tårta så då myste bella med Armani medans ja åt :)
Sen drog bella in igen & jag & Armani satt där ute & hade d mysigt :)
Och nu sitter jag här & har riktigt tråkigt =/
Kör sanning/konka med gubben på sms :)
Riktigt kuul faktist!
De brukar vi göra ibland på kvällarna :p
Så har man ingen skola förrens på fredag!
Riktigt nice,kan man sova länge :) om int gubben väcker en med ett sms då!
Är så himla sugen på en apelsin nu :O
Tror jag ska ta med mig en eller två ner t rummet & sätta mig framför tv:n & äta apelsiner & se vad som finns på tv:n!Hoppas det är nått bra som håller på bara!
Jaha,vad har ni haft för er idag då? Btw jag verkligen älskar min data..
Nån av er kära läsare som har lust att hjälpa mig lite med bloggen nån dag?
Har lagt upp lite bilder på sötnosen Armani på bilddagboken!
Jaha,vad har ni för er nudå?Ni ligger säkert & sover medans jag sitter här mitt i natten & bloggar!
Men jag har faktist gått & lagt mig vid halv 3 dom senaste dagarna..
Men på helgerna när gubben är hos sin mamma,då är man ju vaken till fem på morgonen!
För nej man får inte somna haha :)
Men det händer att ja somnar ibland så blir han ju lite lessen så ja försöker att hålla mig vaken :)
Vad gör man int för nån man gillar? xD
Love makes do crazy things!
Jag & gubben funderar på att fixa en lägenhet här i Halmstad inne i stan & flytta ihop!
Tycker d låter riktigt mysigt :)
Vi får se sen efter sommaren hur d blir.
Ska ju lägga undan 600 kr varje månad tills sommaren!
Så då har man ju några tusenlappar & så har ju gubben pengar också!
Så jag hoppas det blir,då letar vi lägenhet & flyttar ihop :)
Så börjar han gymnasiet här,han vill ta med sig sin hund men ja bah nej han kmr äta upp mig.
Så vi får se hur de blir med det,han vill ju hälsa på sina kompisar och sånt också då!
Men jaja,man får ju alltid hoppas att det blir av.
Det hade vatt så himla mysigt o bo tsm :)
Nu tror jag att min gubbe har somnat!
Han som lovade att inte somna...
Men iaf d va rekord,igår somnade han tio över elva!
Hoppas han e vaken,annars kmr han få några sura sms av mig :)
Lagt över lite bilder på datan nu.
Men jaha uppdatering kommer imorgon!

Puss på nosen eran
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0