Hejsan!

Hej jag har varit dålig med uppdateringen,jag har ju lovat er att uppdatera varje dag.
Men det har vatt så otroligt mycket & jag har bara inte haft tid till det!
Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt!
Jag sitter här i skolan & passar Armani för bella har lektion.
Var vatt här sen tolv och passat mani,bella ska nu va hårmodell!
Så jag ska passa Armani,vill dom ha henne som hårmodell så ska hon va med på en modeshow ikväll,så kommer kanske ha Armani till fem eller sex ikväll.Mysigt!
Nästan alla i stan har kommit fram och beundrat Armani,alla tycker han är riktigt söt.
SÅ NI kommer få några bilder nu så får vi se vad ni tycker om honom!
Han är en riktig liten pingla,just nu ligger han & sover.
Han har inte fått nån mat idag för bellas mamma glömde ta med sig hundmat!
Så det enda jag och lilla mani har gjort idag är att vatt ute & kissat & rökt,sen har han sovit resten av tiden & jag har suttit vid datan.Jag är hungrig & trött,så det ska bli skönt att komma hem sen!
Så nu väntar man på att Bella ska höra av sig om hon ska va hårmodell idag.
För om hon ska det så ska jag gå & hämta min systers linser & gå hem med dom till henne.
Ta pantburkarna & gå inom Hemköp & panta dom & köpa en dricka.
Det är några andra tjejer som sitter här också,dom är lite väl högljuda & skriker så Armani vaknar lite då & då.
Men nu ska dom gå iväg ett tag så då är det bara jag,en annan tjej & Mani kvar här!
Och inga cigg eller pengar har man.
Det är riktigt deprimerande..
Har rökt 2-3 cigg idag.
Hatar när jag inte har pengar eller cigg.
FÅr inga pengar förrens på torsdag eller fredag.
Då ska jag köpa cigg & godis,och kanske hyra en film :)
Och på lördag är det ju Alla Hjärtans Dag!
Vad ska ni hitta på då?
Funderar på att göra nått gulligt t mina föräldrar och min syster :)
Och jag är så sugen på KAFFE!
Just nu behöver jag: KAFFE & NIKOTIN!
I need my drugs that are COFFE AND CIGGARETS!
Armani den lilla plutten ligger fortfarande och sover!
AVIS på honom.

Jag slänger in ett litet inlägg ikväll :)

Puss på nosen! <3

armani

Här har ni lite bilder på Armani! Säg vad ni tycker =)
Bilderna är klickbara! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0