Hej!

Hej folket!
Jag lovade er ett litet inlägg ikväll :)
Sitter och kollar på Medium med datan i knät,ska snart gå & ut ta mig ett bloss!
Och ja jag har äntligen lyckats skaffa mig cigg =)
Så sen bär det av till den stora ensamma sängen,om bah puuh bott i halmstad. =/
Puuh åker hem till sin mamma på fredag då kan vi äntligen snacka i tele igen.
Om han int ska ut å festa med Mohammed då.
Och ja hoppas att han int ska d,han har ju gnällt & tjatat om att han saknar mig & sheet så vi får hoppas att han inte drar ut & festar på fredag eller hur?
Jaha,vad har ni gjort idag då?
Skadat min fot & har riktigt jävla ont!
Jaja nu ska ja sluta skriva :)
Ska ju upp klockan sju imorgon om ja int somnar om,men som tur är har jag puuh som väcker en vid sju & slutar int skriva förrens jag är uppe! Haha älskar honom för att han väcker mig ibland :P
Ska ju passa Armani imorgon så det ska bli mysigt,så imorgon blir det nya bilder!
Så ni har nått att se fram emot!
Jaja vi hörs imorgon lovers! :*

Puss på nosen<3 *smack*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0