Fredagen den 13!

Hej allihopa!
Jag idag är det då Fredagen den 13,skulle kanske passa & kolla på filmen Fredagen den 13?
Men undrar om man vågar de :O
Får ha syrran jämte sig :)
Jaha,vad har ni gjort idag då?
Jag har ett stort Engelska arbete som jag ska göra.
Har ingen aning när jag ska lämna in den.
Arbetet jag ska skriva om handlar om Sydafkrika,jag ska skriva ett 2 sidor långt arbete på engelska om sydafrika!
Haha lycka till Lollo!
Detta kommer bli svåt för jag ska va duktigt & inte slarva.
Och jag ska ha minst ett VG på de så jag måste plugga & skriva det ordentligt!
Nån som kan hjälpa till? (a)
Jaha vad händer i helgen då?
För min del blir det nog bara att slappa & titta på tv :)
Och mysa lite med familjen kanske?
Imorgon är det ju Alla Hjärtans Dag & även känd som Alla Brustna Hjärtans Dag engligt vissa.
Men har ni en pojke så bah mysmysmys! =)
Sitter & kollar på MTV och försöker komma på hur jag kan börja skriva mitt arbete..
Har ni någon ide? Skulle vara tacksam i så fall :)
Snart kommer våra bästa år,den ska vi ju se.
En tjej's blogg ja rekommenderar är http://faaashionista.blogg.se
Underbart söt tjej & bra bloggare :)
Jaja ni får gärna slänga in en kommentar & säga vad ni tycker om bloggen :)
Det kommer uppdatering lite senare.

Puss på nosen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0