För er som inte vet!

Hej!
Jag heter Louise Grubb & bor i halmstad,och faktist fem minuter från stan!
Jag går på John Bauer gymnasiet & läser endast kärnämnerna!
För jag ha bytt linje nu ungefär tre gånger,så nu läser jag kärnämnerna & ska gå om 1:an efter sommaren!
På min fritid så umgås jag med vänner,festar,hemma med familjen & passar Armani till och från!
Har även en syster som heter Sara här har ni hennes blogg: http://saroliina.blogg.se/
Hon skriver om sin vardag & hur hon lever sitt liv!
Och i min blogg skriver jag om allt möjligt!
Jaha hoppas ni är nöjda med min blogg =)
Ska göra om den lite sen,men ska se om min kära syster Sara kan hjälpa mig.

Puss på nosen eran Lolluus<3


jaag då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0