Barnvakt!

Hej allihopa!
Har fått många kommentarer att ni gillar min blogg,de glädjer mig =)
Var barnvakt hela dagen igår & kom hem vid ungefäf vid fem halv sex på kvällen åt mat & drog sen till bella.
Glömde datan så de blev inget bloggande igår.
Var i stan med min mamma & min syster idag & min mamma fick välja ut en present från min syster.
Eftersom mamma fyller 47 år imorgon =)
Så Grattis i förskott mammsen!
Inte långt tid kvar tills jag fyller år..
Känner mig riktigt sliten,trött & dunder huvudvärk!
Mamma & pappa är nu på affären & handlar,bad dom köpa med lite choklad till mig.
Har precis kollat på filmen Miss Secret Agent 2!
Riktigt bra film.
Och nu ett Film Tips:
P.S I Love You
Verkligen älskar den filmen,grät som en 3 åring till den filmen.
Den har sina roliga stunder & sina sorgliga men ni bara måste se den!!
Har även lite problem med bloggen nu,satt & ändrade & trixade med den så åkte den bort en massa saker & ja vet inte hur man får tillbaka de.
Är oxå lite trött på hur bloggen ser ut,vill fräscha upp den lite.
Så om nån skulle vilja hjälpa till med att styla upp bloggen blir ja evigt tacksam!
Har även tagit lite nya bilder idag som kommer i slutet av inlägget.
Ni får gärna säga vad ni tycker om bloggen & säga till om designen!
En blogg ni måste kolla in är: http://naztysbunny.blogg.se/
Nej nu ska ja kolla runt lite på internet & se om jag hittar nått fint.
Slänger in ett litet inlägg senare.

Puss på er<3


Nya Bilder!




Efter jag har plattat håret & sminkat mig vid ungefär klockan 10 imorse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0