Såhär får du fler läsare till bloggen!

Som jag har lovat er så skulle jag ju skriva ett inlägg om hur man får fler läsare till sin blogg.
 Och jag bad er läsare att skicka in era bästa tips.
 Så nu tänkte jag skriva ett par av tipsen jag fått.
 • Kommentera andras bloggar. Och om du själv får en kommentar. Svara på den så du visar att du bryr dig om läsaren.
 • Plinga din blogg så dina inlägg kommer på ex nyhetssidorna
• Ha en bra rubrik som fångar en läsares intresse. Dvs. inte för lång rubrik.
• Ha mycket bilder. För en bild sägs ju säga mer än 1000 ord. Och det är mycket mer personligt. Så det ska helst vara egen tagna bilder från vardagen. Ett plus är videoblogga med.
 • Uppdatera bloggen ofta och skriv om något du brinner för. Då skriver du om nått du kan och de ser säkert ut. Och man vill ju läsa en blogg där personen är kunnig om de den skriver om.
• Skriv ut din blogg adress på ex facebook och msn
 • Inläggen ska helst vara varierade så det blir skoj att läsa
 • Sen sista saken .. att skiva om sex . Det får många läsare

Enjoy :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0