Myys<3

Sitter och kollar på tv & funderar lite över sommaren. Jag mpste bara köpa ett gymkort snart och börja träna. Jag sitter ju bara inne hela tiden typ.. Men imorgon ska jag till stan ett jäkligt bra tag,vet ju inte vad jag ska köpa på kicks än haha.. Har ni något förslag? Har ju ett presentkort på kicks på 150 kr!!
Har bara varit hemma och suttit ute på altanen med mamma och tagit det lugnt & bara slappat hela dagen.
Jaha vad ska ni göra i helgen då?
Jag ska nog bara vara hemma & chilla framför tv:n med en skål godis haha (;
Ja nej nu ska jag fortsätta kolla runt lite.
Hörs senare :)

Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Novembersara

Synd bara att det är så dyrt med gymkort!

2009-04-21 @ 12:57:39
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0