Hej raringar!

Fått nya besökare och er säger vi hej till och vi hoppas att ni stannar :)
Idag har jag vatt på affären och handlat lite mat och kollade på en vårjacka men den jag sett tidigare var slut.
Och det är ju så himla fint väder idag,varmt och riktigt skönt (:
Nu längtar jag verkligen till sommaren!
Sitter bara hemma och slappar och har det skönt i det fina vädret,det är ju påsklov nu så det är skönt :)
Snart ska jag äta mat,spagetti och köttfärssås :)
Riktigt gott asså,och ni har väll inte glömt bort att vara med och tävla om en blogg design hos EntjejiStorStan?
Nu kom min storebror och jag berättade för min bror att min mamma trodde nått hel galet idag och jag ska berätta varför nu!:
Vi var ute och åkte i bilen så såg jag en skiiit snygg svart sportbil & en Ferrari såklart ;)
Jag- Mamma titta den sjukt snygga svarta Ferrari bilen
Mamma- Det är ingen Ferrari det är en Peagout (stavas?)
Jag- Men wtf det är en FERRARI!
Mamma- Nej det är en Paugot (stavas?)
Jag- Men nej det är en FERRARI!!!!!!!!!!!!
Jag- Du ser väll för fan att det är en HÄST som bilmärke? Och är det en HÄST som bilmärke är det en FERRARI!
Mamma- Men Peugot (stavas?) kan också ha sportbilar!
Jag- Men om det är en HÄST så är det en FERRARI! Fråga Kjell så får du se själv (min bror)!
Mamma- Jaja jag orkar inte disskutera detta.

Hahaha alla vet nog hur en Ferrari ser ut,eller? xD

Jaha vad har ni gjort idag då raringar?
VI hörs lite senare :)

Puss på er<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0