Hej raringar!

Hej raringar har precis kollat på Desperate Housewifes.
Nu ska jag gå på toa och duscha snabbt sen sätta på mig en ansiktsmask och fixa ett  fotbad. (:
Imorgon ska jag dra till biosalongen & ändra med biobiljetterna.
Och så ska ja dra iväg en stund med mamma eller nått.
Ohh jag längtar tills jag får pengar så ja kan shoppa och köpa cigg och ta igen min förlorade tid i solariet.
Haha jag längtar så mycket :)
Vadf har ni gjort idag då?
Förlåt mig sötsar js orkade inte fixa och trixa med överraskningarna idag.
Det får bli imorgon istället,men jag hoppas ni har haft en toppen dag.
Blogg.se är helt ko0nstigt det tar hundra år att ladda upp ett inlägg =/

xoxoxo
You know you love me<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0