Fredag.

Hej raringar =)
Idag hade jag ju nationellt prov i engelska det gick super bra sen hade jag matte prov & det gick också jätte bra.
Trodde det skulle vara skit svårt men icke sa nicke (:
Och var hos skolsystern med min arm idag,och hon sa att den hade blivit riktigt svullen och att jag måste åka till akuten men jag ska se  nu under helgen om det blir värre för då får jag åka in.Så nu har jag bandage haha.
Så i skolan så sa alla va har hänt? :O
Man bah hehe har slagit mig (a)
Så jag hoppas det blir bättre,för i nu läget så kan jag bara använda en arm =/
Nu ska ja kolla på tv & vänta tills pappa kommer hem för då ska vi åka och HANDLA :D & då ska jag banne mig köpa cigg för första gången på typ 2 veckor..
I helgen ska jag bara vara hemma & ta det lugnt med min jävla arm..
Haha hatar smärtan =(
Hörs senare.

xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0