Sweden<3

Hejsan allihopa.
Då var man tillbaka i sverige,saknar usa.Det var så varmt & skönt där.
Fick mina pengar igår,så idag köpte jag en varm stickad tjocketröja,ett par tights & vantar.(foto kommer)
Alla frågar mig hur det var i usa,& man får ge samma svar hela tiden.
Tog skolfoto idag,fy fan säger jag.Hatar att bli fotad.Går bra om jag fotar mig själv.Bilder från usa hittar ni på min syrras bdb: saarapara
Och han som ja gillar,ja vill säga de men ändå inte,vill int förstöra vår vänskap lixom..
Men jaja,shit happens.Right?
Jag gick till stan med Ida & Sara på lunchen.Vi hade kulkul flickor...
Jaja,nu ska man ut & röka och träffa victor. ;)

See ya soon bitch<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0