6 Dagar kvar<3

Sex dagar kvar sen bär det av.Åker hemifrån vid halv fyra eller fyra  på lördag morgon till Stockholm.Sen går flyget 13.35 på dagen :) Sen är man framme i USA 22,42 i Amerikansk tid :D
För er så undrar så skiljer det 7 timmar (bakåt då) :)
Så jag sitter här & har nedräkning med min familj :P
Men ja kmr sakna alla mina underbara kompisar & den snygga Patrik i två:an ;(
Men ja kmr köpa den mobilen ja ska ha i USA & presenter till älsklingarna.
Vet redan vad jag ska köpa till Emilie :D Hon kmr älska min present x)
Börjar jobba kl fyra imorgon så jag får sovmorgon :D JIPPIE ;D men slutar dock vid nio typ ;/ Men jaja får umgås lite me snyggot Patrik :D Mahaha :-D
Packade min sexiga rosa resväska igår :D Men det blev lite för mkt =/ Efter ja packat klart vägde den typ 25 kilo :o
Så jag fick packa om igen (TVÅ GGR) xD
Å nu väger den 13 kilo,och det är fortfarande för mycket :s
Emilie sa att min väska ska väga 9 kilo så kan ja köpa mkt saker,men ja kan int lämna söta klänningar i mitt tomma hus xD
Idag så var man ju i skolan till halv två.Vi fick sluta då:D Så jävla nice asso.Slapp vi gå i skolan till kvart i fyra :D
Först hade vi Matte A (a) sen svenska med HEMSKA Harriet sen hade vi dubbel lektion i företagsekonomi.Men de blev bara 1 lektion:D
Nu sitter jag å snackar med en turk som har addat mig,och jag vet inte vem fan de är xd
Snart ska mammsen & min syrra dra.
Ska kanske hänga på,men ja pallar inte,har träningsverk fan ;D
Lyssnar på en jävla massa musik.
Och måste ju fan köpa cigg sen,får göra det me pappa sen :p
Kollade på school soft nu,inte minst med att vi ska ha FRACK på oss när vi jobbar på Sop-Operan denna veckan vi ska ha vit skjorta/blus & mörka byxor och skor :s
Jag kmr fan klä mig som ja vill x)
Så min klädsen blir: Svart frack,en varm tröja,svarta tights och korts & mina vita skor :D maha
Don't mess whit me bro ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0