Vänskap va fan är de?

Det finns fan inget som heter vänskap.
Man får några nya vänner,tror man har en bra vänskap,men det är fan bah lögn alltihopa. Det finns fan ingen änskap i den här fuckade världen aso.
Är så trött på alla i den här fuckade staden,alla är så falska. Man kan int lita på någon.
Är man int en fitta så är man fan en hora.
Ena dagen är d nått andra dagen äre nått nytt.
Man kan int säga nått till någon,för dagen efter vet fan alla om det.
Och detta ja skriver menar ja till 2 personer,jag bryr mig int om ni läser detta.Det är precis vad ja tycker.
Ja har känt dig nästan hela mitt liv.Du kan int ens stå upp för mig framför din kille utan du står bah å skrattar?!?
De kan ja int kalla vänskap aso.Vi har haft de svårt me vår vänskap.Men de blir bara värre & värre för varje dag.Och det pallar ja fan int me.
Du får fan ta å visa lite vänskap när din kille fuckar sig mot mig annars kan vifan int va vänner.För de pallar ja snart int mer & det vet du fan om.Det har jag sagt till miljontals gånger.Men du fattar aldrig de,du är fan den underbaraste vänner ja har.Vi har roliga minnen,men allt bah försvinner du vet.
Jag kan prata me dig om allt,men oftast så säger du de te din kille? Asså ja vill kunna lita på dig fan...
Du ska föreställa min vänn,men man kan fan int tro att du är de..

I'm so sick of this,choose who you wanna protect!

Puss eran lollus<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0