Lördag<3

Helg,Ja tack<3
Vaknade vid 12,bytte om,toan sen tog man en kopp kaffe & en cigg till frukost & sa hej då te mamma för hon skulle dra å jobba kväll.Sen övnngskörde jag ut te flygstaden  med pappa å storhandlade,fan va mkt folk de var på willys aso.
Brukar alltid handla på maxi,men de blev willys idag.Sen körde ja hem,så fixade jag pommes & min bror han grillade kyckling.Sen vare mat ;p & till efterrätt vare Vattenmelon<3 Int ätit de på flera år. Sen rökte man lite & drack upp sin cider :)& pratade lite me grannarna som kom hem igår,dom har varit i kroatsien i 4-5 veckor.Å ikväll ska syrran ut å festa så ja ska å pappa ska köra ut henne elr. ja ska övningsköra dit :p
Sen så ska ja pappa sitta å dricka cider,öl & äta chips sen kmr mamma hem vid tio :p
Så blir väll kanske en lugn kväll.Pratade precis med min syster cicci<3 Hon ringde,hon skulle sluta jobba vid 4 men hon var tvungen å jobba över & kom hem nu.Stackars dig syster<3
Sitter fortfarande här,men har int skrivit nått på 1 timme :p
Syrran står & sminkar sig & fixar de sista.Snart ska vi dra,så nu ska ja på toa & sen ner å röka.Sen köra till trönninge.
Karro se upp,för ser ja dig så ede kört ;) Bitch

Älsk er alla eran lolluus<3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0