Frukost<3

Nu har man ätit frukost & är int lika hungrig,ska på toa snart & sen ut å ta en cigg.
Hände så otroligt mkt saker igår som ja int pallar med längre.
Karro med sina patetiska lögner å sen de andra som a int har lust å prata om.

Sen dehär me mitt ex,jag fick värsta hemska choken när ja såg hans bild å fällde nästan en tår. Jag har saknat honom så otroligt mkt & de sa jag till honom,&  ja sa t.o.m dom tre ljuva orden. Och han sa faktist samma sak.
Men de e ju int konstigt att vi saknar varandra,vi var ju tsm i över 1 år.
Jag vill att de ska va ja & han igen.
Jaja,nu ska man ut å ta sin välförtjänta cigg :)

Jag funderar på att börja skriva min blogg på engelska som carrie frå Sex And The City.
Älskar den serien :p

Love you. Your lollo<3

Kommentarer
Postat av: Tessan

sv: okej, låter trevligt.

2008-08-09 @ 12:19:35
URL: http://fashionway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0