Data Virus ;(

Hej mina älskade läsare.
Som ni säkert har märkt så har ja inte skrivit på länge,det beror på att vi har data virus.Så mamma plockade fram den bärbara idag så ja kunde sitta vid datorn.Och det ärnån som har hackat sig in på våran dator,så det är riktigt illa dessutom.
Började ju första ring igår & på lunchen skulle ja å mina kompisar: Emelie,Nathalie,Natalie & Matilda gå till horbutiken å handla cigg te mig.Å när vi va precis utanför skolan å gick så va ja för upptagen med att prata så jag snubblade på en trottoar & mina knän nästan spräcktes.
Har stora jack i knäna & kan knappt gå.Det blödde som fan igår,fick cykla hem med söndriga & blodiga tights =/
Sen syklade ja tbk te skolan å mina underbara vänner,vi hade otroligt kul igår.Och om 2 veckor ska vi på läger det ska bli kul flickor,vi ska ju dessutom sova tsm jag å flickorna. (smugglar med oss lite gottgott) ;)
Å den 13 september 04.30 åker vi hemmifrån till Stockholm :D
Kmr sakna mina flickor så otroligt mkt.
Jag sa så otroligt mkt & många roliga saker i går i sofforna i skolan så Emelie sjönk ihop & knäckte sig totalt aso.
Och då knäckte vi alla oss,så vi satt där i sofforna med benen på bordet & grät & skrattade för fullt xD
Nu är det ju lördag å det finns inget att göra,jo ifs läxan tills måndag.
Har redan klunkat i mig min cider,ska man ut å ta en cigg & dansa lite till musik.Ja det låter bra tycker jag.
Jag och far min åkte till Eurostop igår & handlade byxor & en ny bh till mig.
Allt skulle gå på typ 500 kr,men mina snygga byxor var på rea så allt kostade 348 kr :D så vi sparade ju lixom lite.
Ska börja röka lite mindre nu,röker ju så otroligt mkt. =/ int bra int bra.

Jaja,ses allihopa pusspuss eran Lolluus<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0